سامانه گردشگری بیاسفر

معرفی هتل ها ، هتل آپاراتمان ها و اماکن اقامتی در شهر های مختلف ایران

سامانه گردشگری بیاسفر

معرفی هتل ها ، هتل آپاراتمان ها و اماکن اقامتی در شهر های مختلف ایران

رزو محل اقامت ارزان قیمت و هتل در مشهد، شمال، تهران، اصفهان، یزد، شیراز، قشم و کیش
ارائه بلیط های پروازی لحظه آخری ارزان قیمت

  • ۱
  • ۰

رزرو هتل و هتل آپارتمان به صورت آنلاین

با توجه به گسترش و نفوذ اینترنت در کشور و توسعه فن آوری اطلاعات تمامی کسب و کارها دچار تحول و دگرگونی شده اند. حرکت به سمت اینترنتی شدن تجارت و کسب و کارها اجتناب ناپذیر است.

در این بین کسب و کارهای جدیدی بر پایه اینترنت و موبایل شکل گرفته اند و بسیاری از شرکت ها نیز خدمات خود را بر بستر اینترنت فراهم می کنند.

صنعت گردشگری نیز سال های زیادی است که متاثر از فن آوری اطلاعات و اینترنت شده است. خرید بلیط هواپیما، خرید تور، رزرو هتل و ... هم اکنون به صورت کاملا اینترنتی انجام می پذیرند.

از مزایای اینترنتی شدن خدمات شرکت ها و به ویژه خدمات گردشگری می توان به امکان مقایسه و خرید هوشمندانه اشاره کرد.

امکان مقایسه موارد مشابه ، مقایسه قیمت ها ، مقایسه ویژگی ها و ...

مثلا شما می توانید هتل های شهر مورد نظر خود را ببینید ، امکانات کامل، توضیحات، عکس ها و فاصله تا اماکن مهم را مشاهده کنید و براساس بودجه و سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب و رزرو نمایید.

به عنوان مثال برای سفر به مشهد قصد رزرو هتل در مشهد را دارید. پیدا کرن هتل یا مکان اقامتی مناسب در بدو ورود به شهری مثل مشهد سخت است ولی چرا به صورت اینترنتی این کار را انجام ندهید؟ یکی از سایت هایی که خدمات رزرواسیون هتل در شهر های مختلف را انجام می دهد «سامانه گردشگری و رزرواسیون بیاسفر» به آدرس www.BiaSafar.ir  می باشد. در ادامه با این سامانه بیشتر آشنا می شوید:

« سامانه رزرواسیون بیاسفر» با بسیاری از هتل ها، هتل آپارتمان ها و اماکن اقامتی در شهرهای مشهد، تهران، اصفهان، یزد، شیراز، کیش، قشم، کرمان و... قرارداد همکاری دارد و چندین سال است خدمات رزرو هتل را به آسانی فراهم نموده است. حتی می توانید با کارشناسان بخش رزرواسیون مشورت کرده تا بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند. مسافران زیادی از اینکه رزرو خود را از طریق این سامانه انجام داده اند ابراز رضایت کرده اند که این مورد در قسمت نظرات هر هتل مشهود است.

مهندس صادقی مدیریت این سامانه گردشگری بیان داشت سایت بیاسفر تخفیف های ویژه ای را نیز روی هتل ها در ایام مختلف سال برای مسافران ارائه می نماید به طوری که اغلب اوقات قیمت اعلام شده در سایت بیاسفر بسیار کمتر از قیمت اعلام شده از طرف هتل به مسافران می باشد. با عضویت در کانال اطلاع رسانی شرکت به آدرس @Biasafar از این تخفیفات می توانید مطلع شوید.

این سامانه سعی کرده است با بهترین هتل ها، هتل آپارتمان ها و اماکن اقامتی در شهر های مختلف که مسافران از اقامت در آنها ابراز رضایت داشته اند همکاری نماید و به همین دلیل مرجع بسیار خوبی برای انتخاب مکان اقامتی به شمار می رود.

مدیر سامانه گردشگری بیاسفر افزود: نحوه رزرو هتل در سایت بیاسفر کاملا اینترنتی و آنلاین انجام می پذیرد. نحوه پرداخت هزینه اقامت نیز به صورت آنلاین انجام می گیرد. برای رزرو هایی که مبلغ آنها بالای یک میلیون تومان می شود، این شرایط را فرهم کرده ایم تا مسافر، فقط با پرداخت 50% هزینه کل به صورت علی الحساب ، رزرو خود را انجام داده و مابقی هزینه را در روز ورود به هتل و بعد از تحویل اتاق پرداخت نماید. برای سهولت بیشتر نیز مسافران می توانند این مابقی هزینه را از طریق کارتخوان موجود در هتل انجام دهند.

به دلیل قرارداد های بی واسطه سامانه بیاسفر با هتل ها و مراکز اقامتی، تمامی پرداخت ها (هم از طریق سامانه و هم از طریق کارتخوان موجود در هتل) متمرکز بوده و مسافران از پرداخت خود اطمینان می یابند.

پیشنهاد می کنیم «سامانه رزرواسیون بیاسفر» را به خاطر داشته باشید و در کانال @BiaSafar عضو شوید تا در صورتی که قصد سفر داشتید نگران رزرو هتل و یا مکان اقامتی خود نباشید. کانال اطلاع رسانی بیاسفر در وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده و دارای کد شامد می باشد.

همچنین می توانید از مطالب جذاب و خواندنی موجود در مجله گردشگری این سامانه استفاده کنید.

تلفن مشاوره رزرو هتل :‌ 02175038810