سامانه گردشگری بیاسفر

معرفی هتل ها ، هتل آپاراتمان ها و اماکن اقامتی در شهر های مختلف ایران

سامانه گردشگری بیاسفر

معرفی هتل ها ، هتل آپاراتمان ها و اماکن اقامتی در شهر های مختلف ایران

رزو محل اقامت ارزان قیمت و هتل در مشهد، شمال، تهران، اصفهان، یزد، شیراز، قشم و کیش
ارائه بلیط های پروازی لحظه آخری ارزان قیمت

  • ۱
  • ۰

اقامت در مشهد

اقامت در مشهد

شهر مقدس مشهد که عنوان پایتخت معنوی ایران را از آن خود کرده، دومین شهر پر جمعیت کشور است. سالانه حدود ۳۰ میلیون نفر به این شهر سفر می‌کنند. با توجه به تعداد بالای مسافران، این شهر به خاطر رفاه حال زائران از ظرفیت اسکان بالایی برخوردار است و به جرأت می توان گفت تنوع اقامتگاه ها در مشهد نسبت به شهرهای دیگر بسیار زیادتر است. پس در نتیجه نحوه اقامت در مشهد بسیار حائز اهمیت میباشد.

شرایط اقامتی در این شهر به گونه‌ای است که پیدا کردن سوئیت ارزان در مشهد تا اقامت در خانه‌های لوکس ویلایی امکان‌پذیر می‌باشد. برای اقامت در یک اقامتگاه مناسب، باید به نکاتی توجه نمود. ما در این مطلب به برخی از این نکات اشاره خواهیم کرد.

اقامت در مشهد

انتخاب اقامتگاه مناسب در مشهد

اقامتگاه های مشهد در سرتاسر این شهر پراکنده‌اند. در وهله اول باید بگوییم اگر هزینه سفر برای شما مهم است به سراغ رزرو هتل آپارتمان، رزرو سوئیت آپارتمان، مهمانپذیر در مشهد و مهمانسرا یا زائر سرا بروید. این گزینه‌ها بسیار به صرفه‌تر از اقامت در هتل ها هستند و در عین حال از امکانات خوب و کافی برخوردارند.

اگر مشهد را فقط به قصد زیارت حرم امام رضا علیه‌السلام مقصد سفر خود قرار داده‌اید، بهتر است اقامتگاه شما اطراف حرم باشد. در این صورت هم به بازارهای متعدد دسترسی خواهید داشت، هم در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید عزم زیارت کنید. تعداد هتل آپارتمان ها در اطراف حرم بسیار زیاد است. در واقع باید بگوییم بیشتر هتل آپارتمان ها برای اقامت در مشهد ، در این نقطه از شهر قرار دارند و با توجه به امکاناتشان از قیمت‌های متفاوتی برخوردارند.

اقامت در مشهد

در صورتی که بخواهید در کنار زیارت، از جاذبه های گردشگری مشهد نیز دیدن کنید، باید نقطه دیگری از شهر را برای اقامت انتخاب کنید تا مجبور نباشید در زمان‌های غیر زیارتی خود، ساعت‌ها وقت خود را در ترافیک اطراف حرم بمانید. خوشبختانه حمل‌ونقل درون‌شهری مشهد به گونه‌ای است که دسترسی به نقاط مختلف شهر برایتان آسان خواهد بود.

چنانچه با وسیله نقلیه خود به مشهد سفر کرده‌اید حتما اقامتگاهی را انتخاب کنید که دارای پارکینگ باشد. در ایام شلوغ، طرح ترافیک در برخی نقاط شهر اجرا می‌شود و شما نمی‌توانید در بعضی ساعات از وسیله نقلیه شخصی استفاده نمایید.

برای مسافرانی که تعدادشان بالای 10 نفر باشد، اجاره ویلا در مشهد بسیار گزینه مناسبی است.

اگر امکانات و لوکس بودن محل اقامت برایتان در اولویت است، گزینه‌های متنوعی پیش روی شماست. یکی از این گزینه‌ها، آپارتمان‌های مبله برای اقامت در مشهد هستند که در نقاط مختلف شهر پراکنده‌اند و قیمت آن‌ها با توجه به نوع امکاناتشان تعیین شده است. همچنین در اطراف شهر مشهد مثل دهکده ییلاقی شاندیز، واحدهای ویلایی مناسبی وجود دارد که شهروندان مشهد نیز برای تفریح از آن‌ها استفاده می‌کنند.

نکته مهمی که برای اقامت در مشهد باید بدانید

هزینه اقامت در مشهد، با توجه به ایام مختلف سال متفاوت است. در صورتی که بدون اطلاع کافی از قیمت‌ها و شرایط اقامتگاه‌ها در زمان سفر خود، راهی مشهد شوید و بخواهید به شکل حضوری در شهر به دنبال اقامتگاه بگردید، ممکن است اقامتگاهی با امکانات مورد نظر پیدا نکنید.

از نظر قیمت نیز نمی‌توانید اطلاعات درستی به دست بیاورید. بهترین راه این است که پس از مشخص شدن تاریخ سفر، اقامتگاه خود را به شکل مجازی رزرو نمایید تا پس از رسیدن به مشهد با خیال راحت در اقامتگاه خود ساکن شوید.

اقامت در مشهد

منبع: وبلاگ اقامت 24