سامانه گردشگری بیاسفر

معرفی هتل ها ، هتل آپاراتمان ها و اماکن اقامتی در شهر های مختلف ایران

سامانه گردشگری بیاسفر

معرفی هتل ها ، هتل آپاراتمان ها و اماکن اقامتی در شهر های مختلف ایران

رزو محل اقامت ارزان قیمت و هتل در مشهد، شمال، تهران، اصفهان، یزد، شیراز، قشم و کیش
ارائه بلیط های پروازی لحظه آخری ارزان قیمت

  • ۱
  • ۰

هتل کارن مشهد

هتل کارن مشهد در سال 1396 افتتاح گردید. این هتل در خیابان امام رضا 8 واقع شده است و یکی از هتل های 3 ستاره و با کیفیت بالا در مشهد مقدس است.

هتل سه ستاره کارن در 8 طبقه مجهز به آسانسور ،‌دارای 65 اتاق است که شامل اتاق های 2 تخت ، 3 تخت و 4 تخت می باشد و ظرفیت پذیرش 170 نفر را در هتل دارد. کافی شاپ هتل با انواع نوشیدنی های سرد و گرم آماده پذیرایی از مهمانان گرانقدر می باشد.

به دلیل نوساز بودن هتل تمامی تجهیزات و وسایل نو بوده و از کیفیت خوبی برخوردارند و همچنین فضای اتاق ها و  سرویس بهداشتی و حمام دلنشین و تمیز است. می توانید از اینترنت رایگان با حجم محدود در اتاق ها و فضای هتل استفاده نمایید.

هتل کارن مشهد دارای استقبال فرودگاهی است و مسافران عزیز برای استفاده از خدمات استقبال باید اطلاعات پرواز خود را در هنگام رزرو درج نمایند.

رستوران شیک و بزرگ هتل کارن با ظرفیت 120 نفر در بعضی ایام سال پذیرایی را به صورت سلف سرویس انجام می دهد.

در صورتی که به قصد زیارت امام هشتم (ع) راهی سفر مشهد هستید و به دنبال هتلی نوساز و تمیز با امکانات خوب در نزدیکی حرم مطهر می گردید پیشنهاد ما به شما هتل 3 ستاره کارن مشهد می باشد.

فاصله تا حرم:
10 دقیقه پیاده

امکانات هتل کارن مشهد: آسانسور، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اینترنت رایگان در لابی و اتاق،‌استقبال رایگان فرودگاهی،‌ سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، دستگاه واکس کفش، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، رستوران با ظرفیت 120 نفر

امکانات واحد ها: تلویزیون،‌صندوق امانات،‌ تلفن، دراور، کمد لباس، آباژور، ‌سشوار، سیستم گرمایشی پکیج ، سیستم سرمایشی اسپلیت، قفل الکترونیکی درب اتاق، کفپوش موکت، یخچال، آب معدنی، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، حوله حمام، صابون و شامپو

آدرس: مشهد - خیابان امام رضا 8 - نبش کوچه رجب زاده 3

تلفن رزرواسیون: 33660642-051

هم اکنون رزرو کنید: رزرو هتل کارن مشهد